Monday 31 October 2011

Cuci Motor

Cuaca hari tu sgt panas. Aku pulak kebosanan xtau nk buat apa. Tv pon xde cerita best, balik2 layan maharaja lawak je. Aku teringat yang motor aku dah lame x cuci. So, aku pon bangun pakai short dgn t-shirt putih. “Mak, cad turun basement cuci motor!” jerit aku dari bilik. Aku pun turun la ke basement nk cuci motor. Waktu tu cuaca sgt2 panas. Tgk sekeliling xde org, aku pon tanggalkan t-shirt aku. Sesekali cuci motor ni best jugak, kene pulak time panas, sambil cuci sambil main air la... hahaha..

Seluar aku dah abes basah. Dah lah x pakai undearware, nampak la bentuk batang aku dlm seluar ni. Entah kenapa tibe2 aku rase terangsang, stim pulak.. aku pon ape lagi, layan la... sambil cuci motor, sambil aku lancap sikit2.. tengah syok2 aku layan, tibe2 aq terasa laen macam. Rase mcm ada org kat blakang aku. Bile aku toleh jek, tgk2 ada konek btol2 dpn mata aku. Rupenye2 jimmy. baru aku nk bulak mulut nk ckp, dia terus tolak kepala aku utk isap konek die. Malas nk bising2, aku pon hisap konek dia yang besar dari aku tu. “ah... ahhh.... emmm... uuuuuhhh....” itu jek keluhan yang kluar dari mulut jimmy.  lama jugak aku hisap konek jimmy, dlm 10 minit dia pulak hisap konek aku yang da lame tertunggu2 untuk di hisap.

Perrrggghhh........sedap siot.... Ini lah 1st time dlm hidup aku, org hisap konek aku kat basement. Aku da x pikir ape kecuali nk org hisap konek aku.. “emmm... ahhhh... ooooohhhhh.... laaaaggggiiiiiii....” aku mengeluh kesedapan. Jimmy mmg berbakat dlm bab2 hisap konek ni. Tgh sedap2 jimmy hisap konek aku, tibe2 aku terdengar bunyi pintu lif, cepat2 aku tarik konek aku, simpan dlm sluar, jimmy pon same. Aku tengok lift tu kosong jek, jimmy tergelak kuat2 tp tangan masih lagi melancapkan konek dia. “ape la cad, lif tu kosong je, dah mengelabah. Rilek la bro. Hahaha” kata jimmy. Aku rase geram, terus aku sumbat konek aku dlm mulut jimmy. aku paksa jimmy hisap konek aku ikut rentak aku.

Dekat 10 mnit aku paksa jimmy hisap konek aku, tibe2... “ahhhhhh... uuuuhhhhhhhmmmmmm....” jimmy terpancut di kaki aku. aku terangsang lihat jimmy terpancut di kaki aku, aku pun lancap sekuat hati depan muka jimmy. lebih kurang 2 minit aku rase nk terpancut. Aku sumbat konek aku dlm mulut jimmy untuk di hisap. X sampai 1 minit aku pon terpancut penuh dlm mulut jimmy.. “ahhhhhhhh......sssssssseeeeeeedddddddddaaaaaaaaapppppppp...............” jimmy telan semua air mani aku.. aku kegelian bila dia terus menghisap konek aku lepas pancut..

Aku lepak dgn jimmy sambil borak2 sambil kemas sabun2 n perkakas2 yg aku guna tadi. Kemudian kami pon beredar minum air kt kedai mamak.

No comments:

Post a Comment