Monday 31 October 2011

Jimmy

Namaku Farshad. Org pangil aku chad.  Aku ni xde la tinggi sangat, tapi sesuailah dengan bentuk badan aku. Bmi 20.3 ok lah kan. Aku ni tinggal kat KL. Aku rase cukup la untuk pengenalan. Kat blog aq ni http://kisahlelakilelaki.blogspot.com/  akanku ceritakan kisah2 hidup aku. Harap korang yang baca ni terhibur. Amaran kepada yg x suke, boleh blah.
Aku nk cerita kisah aku tolong brother ni kat highway duke minggu lepas. Kira2 jam 11 malam, aku baru balik dari rumah member aku kat setiawangsa. Malam tu hujan gerimis. Sedang aku tunggang motor slow2 kat highway yang kosong ni, ye lah dah mlm, x byk kete sangat, tetibe ada bro tahan aku.

Bro : “Dik, tlg hantar abg pergi sri gombak bole x? Kereta abang rosak la. Dari tadi call orang tarik kereta tp x dtg2 jugak. Dah tengah malam ni. Tlg ye. ”
Aku : “Boleh tu boleh bang, tp hujan ni bang, takpe ke? Kebetulan rumah saya kat sana, jom la.”

Bro tu lebih kurang tinggi aku, badan tegap, namanya jimmy. Mlm tu jimmy pakai sluar treck pendek(mcm pakai boxer je) mcm aku.

Jimmy : “Maaflah susahkan kau ni. Hujan2 ni kau naek moto pakai short x sejuk ke? Baru lepas main bola?” sambil memakai helmet.
Aku : “Pakai short mlm2 la best, lagi2 hujan. Hahaha. Sejuk tu mmg sejuk, tp pakai jacket ni xde la sejuk sangat. Yang abg ni pakai sluar pendek mcm boxer ni apesal? Baru lepas projek ke? hahaha”
Jimmy : “Sengallah kau ni. Aku mmg suke pakai mcm ni naik kereta, bukan org nampak pon.Jom la hujan makin lebat ni, kang stim pulak sejuk2 nih.”

Sempat aku tgk bentuk batang dia separuh tegang. Seluar dia hampir basah lencun so, bole nampak bentuk batang dia. Stim pulak aku tgk. Dia naik blakang aku, terus aku gerak dengan kelajuan 50 km/h. Jalan basah, licin tu bawak slow sket tu.
Tengah concentrate aku bawak motor tu tetibe hujan lebat selebat2nya. Aku terasa jimmy dah mengigil.

Aku : “Bro, kalau sejuk, peluk la aku, mcm awek2 buat. Hahahahaha” kataku sambil gelak mengusik dia.

Tak sangka lepas aku cakap mcm tu dia betol2 peluk aku. Aq terkedu, tp layan... Syok wooo bila org peluk waktu hujan. Dengan tak semene2 konek aku stim. Tadi lepas maen bola aku bukak underware aku sbb dah berpeluh. Skarang aku dah stim gila bila jimmy peluk aku. Tapi, nasib baek jimmy peluk kat perut aku, so dia x perasan lah yang aku ni dah stim gile.
Tak lama lepas tu aku terasa benda keras kat blakang aku. Rupenya jimmy pon tgh stim skarang. Aku terkedu. Otak aku dah fikirkan bende lain. Entah mcm mana aq boleh terlanggar lobang, tangan jimmy terjatuh betol2 atas konek aku. Aku dah risau dah, takot jimmy ni perli ke, marah ke. Ye lah aku x pernah jumpa dia, kenal pon tak, aku hanye tumpangkan die jek.
Dalam risau2 aku, tibe2 jimmy mengusap2 konek aku yang tgh stim gile tu.

Jimmy : “Kau stim ya, meh aku urut2kan.”
Aku : “Errr... emmm...”

Tu je yang mampu aku ckp. Jimmy bukak butang short aku, dia keluarkan konek aku yang dah terpacak. Konek aku tak de la panjang sangat, 6 inci je. Ye lah, umur aku pon baru brp kan. Nasib baik jalan kosong, hujan pulak lebat. Jimmy usap2 konek aku dan lancapkan konek aku. Hayal dlm kesedapan orang lancapkan konek atas motor. Ini la kali pertama orang lancapkan aku.
Jimmy : “sedap???”
Aku : “Ermmm..mmmm..”

Jimmy dengar jek aku ckp macam tu, makin laju dia lancapkan aku. Sampai jek kat tol sentul, jimmy usap2 konek aku slow sikit. Dia belai2. Aku dpt rasekan konek dia kat blakang aku dah keras menggila. Aku rasa konek dia mau 7 inci. Lepas jek tol sentul tu, jimmy terus lancapkan aku dengan laju.

Aku: “ Ahhh ahhh emmmm arrhhhh..... laju lagi bang. Emmmmphhh...”

aku xdpt tahan lagi.. x sampai 5 minit, aku pon terpancut bawah jacket aku. Air mani aku keluar bertubi2.. sedap yang tak terhingga sampai aku bawak motor pon dah x betol. Lepas aku dpt stabilkan diri aku, aku terus pecut dlm keadaan hujan lebat x henti2 tu.
Sampai jek kat simpang sri gombak, jimmy tunjukkan aq arah. Rupe2nya dia tinggal 1 block dgn aku kat condo sri gombak ni.

Aku: “abg tinggal sini ke? Kebetulan la, rumah saya pon block ni jugak.”
Jimmy : “La, ye ke??? Aku baru jek pindah sini, bagus la. Boleh la kau lepak2 dgn aku kat sini.”

Aku pon park motor aku. Masa aku nk lock rantai motor aku, jimmy halakan konek dia btol2 depan muka aku. Ntah mcm mana, tangan aku automatik masuk kat sluar dia dari peha usap2 konek dia. Terdengar bunyi tapak kaki, aku cepat2 stop. Pastu kami 2 gerak pergi lift......



Masuk jek kami dalam lift, jimmy tarik tangan aku untuk usap2 koneknya sambil dia mengusap2 konekku. Sementara tunggu lift berhenti di floor rumah jimmy. sampai jek floor rumahnya, jimmy ajak aku masuk.
Rumah jimmy kosong. Maklumlah rumah bujang. Yang ada tilam toto, set sofa dgn tv jek. Xde katil. Masuk jek dlm rumah, jimmy terus hisap konek aku yang dah stim sejak dlm lift tadi. Jimmy sungguh berselera sekali menghisap konekku.
Jimmy hisap konekku lebih kurang 7 minit, aku mintak nk baring. Penat berdiri lame2. Jimmy hisap sungguh sedap. Aku terasa nikmat yang x terhingga. Bila nk terpancut jek, jimmy slow2 balik. Tangan aku mula merayap cari koneknya utk di usap. Tak lama lepas tu jimmy tukar 69.
Ini lah masanya aku dpt tgk konek sebenar seorang lelaki berumur 28 tahun (jimmy ni umurnya 28 tahun). Aq tergamam tgk konekknya begitu panjang. Betol fikiranku tadi. Konekknya lebih kurang 7 inci. X cukup 1 genggam tanganku..
Aku yang x pernah hisap konek orang, tetiba rasa nk hisap. Mula2 aku jilat2 kepala koneknya dan cuba untuk masukkan kedalam mulut aku. Koneknya hanya masuk suku je. Besar sangat x muat mulutku.tp sedap jugak. Aku mula mendapat rentak hisapkan konek ni. Dekat 20 minit kami hisap menghisap konek, aku terasa betol2 nk terpancut.

Aku : “Abg, aku dah x tahan ni.. ahhh... arhhhhh arggghhh.... eeemmmmppppphhh..... ooooohhhhhhh.... uuuummmmmm.....”

Aku terus pancutkan kedalam mulutnya. Dah 2 kali aku pancut mlm ni. Kali ni jimmy hisap2 semua air mani ku. Di jilat2 mana yang bersepah. Aku masih lagi lancapkan konekknya.
Tak lama lepas tu, jimmy bangun ambil lotion. Aku dah cuak dah. Tak pernah lagi orang jolok lubang aku. Jimmy dtg jilat2 konek aku. Aku kegelian.

Jimmy: “abg nk jolok boleh?”
Aku : “tak nk jolok2. Aku x pernah lagi bang..”

Jimmy akur permintaan aku, dia sapu lotion di koneknya, kemudia dia geselkan di belahan punggungku. Terasa sungguh nikmat. Kejap laju kejap pelahan. Selama 10 minit. Aku stim kembali. Jimmy perasan aku dah stim, dia mula lancapkan konek aku lagi. Kali ni jimmy sapu lotion di konek aku dan lubangnya.

Jimmy : “Dek, jolok aku...x tahan dah ni..”
Aku : “aku x tau mcm mane..”
Jimmy : “Kau baring jek...”

Aku turutkan je kata jimmy. bila aku baring jek, konek aku yang dah keras mencanak dah bersedia. Jimmy duduk atas aku. Aku dpt rasakan kehangatan kat konek aku. Nikmat yang teramat. Jimmy cube masukkan semuanya. Kemudia dia mula henjut pelahan2.. konek aku masuk keluar lubang jimmy pelahan2 makin lama makin laju..
Sambil jolok jimmy, aq lancapkan konek dia laju2... sedap sedap2 menjolok jimmy, aku dpt rasakan konek aku tarasa sangat sempit.. tiba2... Arrgghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..................... jimmy jerit kesedapan.. air maninya terpancut2 termasuk dlm mulutku sikit.
Aku henjut lagi x lama lepas tu, cepat2 aku tarik dan... arrrrrrrrrgggggghhhhhhhh... pancut kat luar. Jimmy terus menghisap2 konek aku dan air mani aku.. malam tu aq terasa letih sgt dan nikmat yang teramat... lepas lap2 sket aku pon pakai baju dan gerak balik rumah aku..
Itu lah malam yang x dpt dilupakan.

3 comments:

  1. wah bes nya bolih berkenakan tak nama i jo 21 tahun u

    ReplyDelete
  2. best la cite ko bro..ni mesti kisah benar kn

    aku pun mmg suke n slalu kluar umah drve kete pegi kedai or isi myk pakai fit boxer n singlet or tshirt je..kdg pegi gnting rmbut or carwash pun same..aku akan pakai tshrt or singlet yg paras pinggang so akan nmpk bonjolan kt fit boxer yg aku pakai bile turun dpd kete n jalan masuk ke kdai or carwash or pam station

    slalu gak aku akan half stim or stim abes bile ade org pndang terutama bdk2 budak n mat rempit...aku akan bia kn je membonjol

    ReplyDelete
  3. best la cite ko bro..ni mesti kisah benar kn

    aku pun mmg suke n slalu kluar umah drve kete pegi kedai or isi myk pakai fit boxer n singlet or tshirt je..kdg pegi gnting rmbut or carwash pun same..aku akan pakai tshrt or singlet yg paras pinggang so akan nmpk bonjolan kt fit boxer yg aku pakai bile turun dpd kete n jalan masuk ke kdai or carwash or pam station

    slalu gak aku akan half stim or stim abes bile ade org pndang terutama bdk2 budak n mat rempit...aku akan bia kn je membonjol

    ReplyDelete